Title Image: 

Event:

e-Invoicing Leadership – The Expert Sessions

Deel op: 

Tab Title: 
Home

Tab Content: 

Volg onze maandelijkse webinars waarin we alle aspecten van e-invoicing bespreken: Lokale- en mondiale trends, wetgeving voor e-facturering aan de publieke sector en tips & trucs voor het overkomen van gemeenschappelijke uitdagingen. Wij zullen de meest populaire methoden voor het verzenden van e-facturen verkennen en de best practices bespreken van zowel debiteuren- als crediteurenadministraties die 100% dekking tot doel hebben.

Deze webinars zijn interessant indien u de uitdagingen rondom elektronische facturen wilt begrijpen, indien u wilt weten welke oplossingen in welke situatie u het beste kunnen helpen en vooral als uw klanten of leveranciers u vragen om e-facturen. Wet- en regelgeving komen aan de orde en de nieuwe overheidseisen die stellen dat vanaf 2018 alle facturen aan de overheid elektronisch moeten zijn.

De specifieke onderwerpen per webinar vindt u op de afzonderlijke tabbladen op deze pagina:

18 mei 2016: Ontdek de waarde van e-invoicing in uw Accounts Receivable proces
Lees meer »

 

 

Tab Title: 
18 mei ‘16

Tab Content: 

Webinar: Ontdek de waarde van e-invoicing in uw Accounts Receivable proces

Voor vele bedrijven is e-invoicing in het AP proces een gekend begrip. Het is perfect quantificeerbaar en er bestaan verschillende rapportages die de impact ervan op de' cost-per-invoice KPI' weergeven. Voor AR departementen, is de kost van uitgaande sales invoices een stuk onduidelijker. Bedrijven die alle facturen als papieren documenten versturen voelen hier zeker het meeste nadeel en ervaren hogere kosten, maar wat nu met bedrijven die facturen als .pdf documenten via e-mail versturen?

In dit webinar zullen we proberen de mythe te ontkrachten dat gemailde .pdf documenten de goedkoopste en beste manier zijn om uw sales invoices te versturen. We zullen de kost van het versturen van een .pdf via e-mail vergelijken met deze van het versturen via xml en we zullen de aantonen hoe de koper-verkoper samenwerking wordt geoptimaliseerd nadat alle papier/.pdf/OCR uit het proces wordt gehaald.

Wie moet deze bijwonen?

Vergeet zeker niet in te schrijven voor dit webinar als u werkzaam bent in Account Receivable en als u geïnteresseerd bent in het verminderen van uw Days Sales Outstanding (DSO). Schrijf ook zeker in als u geïnteresseerd bent in 'early payment' opportuniteiten om uw cashflow te verhogen. Schrijf ook zeker in als u interesse hebt in 'networked purchase-to-pay' en hoe deze een uiterst voordelige werking hebben op de relaties binnen uw supply chain.

Registreer hier voor het gratis webinar op 18 mei »

Wanneer?

Op woensdag 18 mei 2016

Aanvangstijden webinar (diverse tijdzones):

10am EDT (Eastern Daylight Time, USA)
3pm BST (British Summer Time)
4pm CEST (Central European Summer Time)
5pm EEST (Eastern European Summer Time)

De voertaal van dit webinar is Engels. Het webinar zal ongeveer 1 uur duren.

Tab Title: 
Registration

Tab Content: 

De voertaal van dit webinar is Engels. Het webinar zal ongeveer 1 uur duren.

 

Registreren voor de webinars »